Πληροφορίες Προγράμματος
Αυτή η ενότητα παρέχει στους μαθητές γνώσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο που διεξάγεται μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών . Περιλαμβάνει τις έννοιες και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών τηλεφώνων και την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων, την ψυχολογία του μάρκετινγκ, την τεχνητή νοημοσύνη (AI) στην αναγνώριση εικόνας και το κοινωνικό εμπόριο.
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες:
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Certificate No
- Assessments Yes