ΕΙΣΑΓΩΓΗ
O σταθεροποιητικός και δημιουργικός ρόλος της μικρομεσαίας επιχείρησης στην Ελλάδα είναι αδιαμφισβήτητος. Η μικρομεσαία όμως επιχείρηση καλείται να εκσυγχρονιστεί για να επιβιώσει μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Η προσαρμογή των ΜΜΕ στις συνεχείς αλλαγές και κυρίως τις σύγχρονες προσκλήσεις είναι πλέον προαπαιτούμενο επιχειρηματικής επιβίωσης. Είναι δεδομένο ότι η σημερινές ΜΜΕ αντιμετωπίζουν εκ φύσεως και εκ θέσεως πολλά και ποικίλα προβλήματα. Οι ΜΜΕ είναι διαρκώς εκτεθειμένες σε υψηλό επιχειρηματικό κίνδυνο. Παρουσιάζουν χαμηλή παραγωγική ικανότητα, δυσκολεύονται ιδιαίτερα στη διεκπεραίωση μεγάλων παραγγελιών και δεν πετυχαίνουν συχνά ανταγωνιστικές τιμές σε επίπεδο προμηθειών. Αν αυτά συνδυαστούν με την αδυναμία τους να εξασφαλίσουν μακροχρόνιο τραπεζικό δανεισμό, την έλλειψη εξειδικευμένου στελεχιακού δυναμικού και την αναιμική και αναποτελεσματική οργάνωσή τους , γίνεται εύλογα αντιληπτό γιατί οι ΜΜΕ οφείλουν να ακολουθούσουν το δρόμο της οργάνωσης σε σύγχρονη επιχειρηματική βάση καταπολεμώντας και απεμπολώντας τις παθογένειες του πρόσφατου παρελθόντος. Όσο κι αν φαίνεται δύσκολο, οι ΜΜΕ χρειάζονται σύγχρονα εργαλεία διοίκησης , στρατηγικό σχεδιασμό και προγραμματισμό, πολιτικές marketing και αποτελεσματικό management.
ΣΚΟΠΟΣ
Η γενική στόχευση του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει τους συμμετέχοντες τόσο για τη φάση εκκίνησης μιας ΜΜΕ όσο και για το σύνολο των λειτουργιών τους. Η κατάρτιση σε θέματα οργάνωσης, διοίκησης, υποκίνησης και κατάρτισης του ολιγομελούς ανθρώπινου δυναμικού των ΜΜΕ, διαχείρισης αλλά και διεύρυνσης του αριθμού των πελατών και τα ζητήματα της πιθανής αναδιοργάνωσης και του επιχειρησιακού αναπροσανατολισμού των ΜΜΕ αποτελούν κεντρικό σκοπό αυτού του σεμιναρίου.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σε στελέχη ΜΜΕ, σε μέλη οικογενειακών επιχειρήσεων, σε όσους βρίσκονται στη φάση εκκίνησης μια νέας μικρομεσαίας επιχείρησης και σε όσους επιθυμούν να αναδιοργανώσουν τις επιχειρήσεις τους στο πλαίσιο του διαρκώς μεταβαλλόμενου επιχειρησιακού περιβάλλοντος
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
- Γενικά για την μικρομεσαία επιχείρηση στην Ελληνική αγορά
- Η έναρξη λειτουργίας της ΜΜΕ
- Αναφορά στις Οικογενειακές επιχειρήσεις
- Οργάνωση, λειτουργίες και Διοίκηση της Επιχείρησης
- To Business plan των ΜΜΕ
- Οι πωλήσεις και το marketing στις ΜΜΕ
- Συγκέντρωση Πληροφοριών Μάρκετινγκ – Σχέδιο marketing – Ανταγωνισμό – Branding – Digital Marketing
- Οι πωλήσεις και το marketing στις ΜΜΕ
- Προσωπική Πώληση, Διαφήμιση και Προώθηση Πωλήσεων
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν (E – commerce)
- Οικονομικά ΜΜΕ, χρηματοδότηση και έλεγχος δαπανών
- Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Επιλογή Προσωπικού και στελέχωση της ΜΜΕ
- Κατάρτιση, Εκπαίδευση και Ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού των ΜΜΕ
- Υποκίνηση των Εργαζομένων
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Certificate No
- Assessments Yes