Περιγραφή
Ο γενικός στόχος του προγράμματος είναι η απόκτηση επιστημονικής γνώσης στις βασικές αρχές της Ψυχολογίας της Εκπαίδευσης. Μέσα από την εμβάθυνση αλλά και την πρακτική προσέγγιση των θεωριών μάθησης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να προσαρμόσουν το διδακτικό τους στυλ στις ανάγκες των μαθητών τους. Μέσα από μια νέα δυναμική, οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση να βοηθήσουν τους μαθητές να επιτύχουν τους στόχους τους (μαθησιακούς και κοινωνικο-συναισθηματικούς). Κεντρικός στόχος του προγράμματος είναι ο εμπλουτισμός των γνώσεων στις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, την κατανόηση των παραμέτρων που δυσχεραίνουν την μάθηση και την αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων εντός του σχολικού πλαισίου.
Στόχος
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος Ψυχολογία της Εκπαίδευσης, ο φοιτητής θα είναι ικανός::
- Να εξετάσει αναλυτικά τις βασικές αρχές της Ψυχολογίας της Εκπαίδευσης, τη δεοντολογία και τους τρόπους παρέμβασης.
- Να παρουσιάσει τις θεωρίες και πρακτικές της ψυχολογίας της εκπαίδευσης.
- Να προτείνει τρόπους αποτελεσματικής συνεργασίας σχολείου και οικογένειας
- Να παρουσιάσει και να αναλύσει τις σύγχρονες μεθόδους μάθησης
Ενότητες
- Σχολική Ψυχολογία: Σύγχρονες προσεγγίσεις και εξελίξεις
- Ανάλυση μοντέλων μάθησης: Συμπεριφορικών/ Γνωστικών/ Ψυχοδυναμικών
- Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
- Σύγχρονες προσεγγίσεις και παρεμβάσεις σε ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια
- Αξιολόγηση και ανάπτυξη κινήτρων στην εκπαίδευση μέσω ψυχοδυναμικής προσέγγισης.
- Αξιολόγηση δυσκολιών μάθησης και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής εντός του σχολικού πλαισίου
- Συμβουλευτικές παρεμβάσεις στη σχολική κοινότητα
- Διαχείριση παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες συμπεριφοράς.
- Ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων.
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες:
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Assessments Yes