ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το πρόγραμμα BUSINESS ADMINISTRATION X4 – LEVEL II, αποτελεί τη συνέχεια του αντίστοιχου προγράμματος LEVEL I και καλύπτει ειδικά θέματα Διοίκησης και Management που απασχολούν τα σημερινά στελέχη και τις επιχειρήσεις. Τα θέματα Ηγεσίας, Ψηφιακού Marketing, Εισαγωγή στην Οικονομική των Επιχειρήσεων και Project Management συνθέτουν το «μείγμα» του 2ου επιπέδου εκπαίδευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Management
.
ΣΚΟΠΟΣ
To πρόγραμμα BUSINESS ADMINISTRATION X4 – LEVEL II, αποσκοπεί στη διεύρυνση των γνώσεων των συμμετεχόντων σε εξειδικευμένα αντικείμενα. Η εκπαίδευση στα εν λόγω θέματα αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή των επιχειρησιακών στελεχών τόσο στις τρέχουσες καθημερινές διαδικασίες όσο στην προσπάθειά να βελτιώσουν τη θέση τους στις εταιρείες που εργάζονται και στην αγορά εργασίας γενικά. Επίσης η ολοκλήρωση του προγράμματος BUSINESS ADMINISTRATION X4 – LEVEL II αποτελεί , με την προσθήκη και άλλων προϋποθέσεων, προσόν για την ένταξη των αποφοίτων σε ανώτερο επίπεδο σπουδών (πχ ανώτερα έτη σπουδών Bachelor, premaster, MASTER)
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα BUSINESS ADMINISTRATION X4 – LEVEL II απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων με σχετική εμπειρία ή/και τις απαραίτητες γνώσεις για να παρακολουθήσουν το LEVEL II . Δεκτοί επίσης γίνονται οι απόφοιτοι του προγράμματος BUSINESS ADMINISTRATION X4 – LEVEL I καθώς επίσης και απόφοιτοι ΙΕΚ αλλά και φοιτητές και σπουδαστές σχολών διοίκησης επιχειρήσεων ή συναφών κλάδων
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
1η ΕΝΟΤΗΤΑ
ΗΓΕΣΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Οι ηγέτες είναι άνθρωποι που λαμβάνουν αποφάσεις για λογαριασμό της ομάδας τους. Ακόλουθοι είναι όλοι οι υπόλοιποι σε αυτή την ομάδα που δείχνουν τουλάχιστον περιορισμένη υποταγή στο πρόσωπο που λαμβάνει αποφάσεις. Ο ευρύς αυτός ορισμός μπορεί να συμπεριλαμβάνει μικρότερες και σαφώς προσδιορισμένες ομάδες όπως για παράδειγμα οι αθλητικές ομάδες ή όπως οι μεγάλες επιχειρήσεις. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης, υπάρχει σχεδόν πάντοτε σ’ αυτήν κάποιος αρχηγός/ηγέτης. Σε αυτό το πλαίσιο η ηγεσία απαιτεί ακολούθους. Ηγέτες δεν υπάρχουν αν δεν βρίσκονται άλλοι να τους ακολουθήσουν. Επιπλέον η καλή ηγεσία μπορεί να ανατραπεί από κακούς ακολούθους και οι καλοί ακόλουθοι δεν έχουν καμιά αξία χωρίς καλή ηγεσία. Οι κακοί ηγέτες και οι κακοί ακόλουθοι συνήθως, αλλά όχι πάντοτε, συμβαδίζουν, παρόλο που οι πρώτοι διαδραματίζουν συχνά καταλυτικό ρόλο για τους τελευταίους.
Σε ένα περιβάλλον, τοπικό και παγκόσμιο, που αλλάζει συνεχώς οι επιχειρήσεις αναζητούν τους μικρούς ή μεγάλους ηγέτες , μέσα από το ανθρώπινο δυναμικό τους, που θα διαχειριστούν τις αλλαγές, θα εισηγηθούν καινοτομίες και θα εμπνεύσουν τους υπόλοιπους εργαζόμενους με στόχο την υλοποίηση της αποστολής και της στρατηγικής τους. Ο ρόλος του ηγέτη υπερβαίνει κατά πολύ την καθημερινότητα, το every day management στην επιχείρηση. Είναι αυτός που παρακινήσει, θα προτρέψει και θα συντονίσει τους υπόλοιπους πέρα από τα καθιερωμένα, πέρα από τις δεδομένες και συμφωνημένες υποχρεώσεις και τα καθήκοντά τους. Ο ηγέτης έχει αλλά και χρειάζεται πληροφορίες, γνώσεις και δεξιότητες. Σήμερα οι επιχειρήσεις κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση. Να αναδείξουν εκείνα τα στελέχη που έχουν αυτές τις προϋποθέσεις και να ενδυναμώσουν τους αυριανούς ηγέτες το χώρο τους
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Τα βασικά χαρακτηριστικά του ηγέτη
Τα διάφορα μοντέλα ηγεσίας
Ηγεσία και ιεραρχικά επίπεδα εξουσίας στην επιχείρηση
Ηγετικές ικανότητες και ρόλοι ηγεσίας
Ηγεσία και ομάδες
Ηγετική συμπεριφορά – συντονισμός – παρακίνηση
Βασικές Θεωρίες παρακίνησης :
Θεωρία Ιεράρχησης Αναγκών
ΘεωρίαERG
Θεωρία των Δύο Παραγόντων
Θεωρία Χ και Ψ
Θεωρία των Αναγκών
Μοντέλα ηγεσίας
Από τον manager στον ηγέτη
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 12 ώρες
ΚΟΣΤΟΣ
2η ENOTHTA
DIGITAL MARKETING
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το Ψηφιακό (Digital) Μarketing ή αλλιώς Online Marketing είναι το σύνολο των ηλεκτρονικών (ψηφιακών) μεθόδων και διαδικασιών που ακολουθούν οι επιχειρήσεις με στόχο την επικοινωνία και επαφή με το κοινό που τις ενδιαφέρει για την μετάδοση μηνυμάτων σχετικών με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Το Digital Marketing έχει ένα ευρύ περιεχόμενο το οποίο συνεχώς διευρύνεται με την προσθήκη νέων εργαλείων και μεθόδων. Ανάμεσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται :
1. Social Media Marketing (SMM).
Αναφέρεται στη χρήση κοινωνικών δικτύων , όπως το Twitter, το Facebook κ.α. με στόχους , ανάμεσα σε άλλους, την αύξηση των πωλήσεων, τη βελτίωση της επισκεψιμότητας στον δικτυακό τόπο της επιχείρησης, την αύξηση του αριθμού εγγραφών στο news letter της, την αύξηση του ποσοστού αναγνωρισιμότητας ανάμεσα στους καταναλωτές ενός προϊόντος ή υπηρεσίας κλπ
2. Content Marketing
Αναφέρεται στη χρησιμοποίηση κάποιου ενδιαφέροντος, χρήσιμου και πρωτότυπου περιεχομένου με στόχο να μεταδοθεί και παραληφθεί (επικοινωνηθεί) ένα μήνυμα που αφορά στην επιχείρηση και τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες της. Το εν λόγω περιεχόμενο μπορεί να είναι ένα κείμενο/άρθρο, μία ή περισσότερες εικόνες, ένα βίντεο, κάποιο/α infographic/s κλπ. Αυτό το περιεχόμενο δημοσιεύεται σε διάφορα μέσα όπως social media, newsletters, websites, blogs κλπ.
3. Search Engine Marketing και Optimization
Οι διάφορες μηχανές αναζήτησης είναι οι δίοδοι εισόδου του καταναλωτικού κοινού στον εταιρικό ιστότοπο (website) και τη γνωριμία με την επιχείρηση και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να αυξήσουν αποτελεσματικά την επισκεψιμότητα στον δικτυακό τους τόπο είτε βελτιστοποιούν το website τους ως προς τις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization) , έτσι ώστε να βρεθούν στην υψηλότερη δυνατή θέση στις σχετικές αναζητήσεις είτε διαφημίζονται. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργούν διαφημιστικές καμπάνιες στοχεύοντας σε συγκεκριμένες αναζητήσεις με λέξεις κλειδιά ή σε σελίδες με συγκεκριμένο περιεχόμενο ώστε να προβληθεί. Έτσι, διασφαλίζουν ένα θετικό αποτέλεσμα τουλάχιστον αναφορικά με το κοινό στο οποίο εμφανίζονται αφού αυτό το καταναλωτικό κοινό επιδεικνύει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Εξυπακούεται ότι η επιχείρηση διαθέτει μια ευπαρουσίαστη , ενημερωτικά και λειτουργική ιστοσελίδα.
4. E-mail Marketing
Το σύνολο σχεδόν των καταναλωτών που έχουν το ελάχιστο επίπεδο ηλεκτρονικού αλφαβητισμού χρησιμοποιούν έναν ή και περισσότερους λογαριασμούς E-mail (ηλεκτρονικές διευθύνσεις) τις οποίες επισκέπτονται και ελέγχουν καθημερινά. Είναι λοιπόν δεδομένο ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι ένα δυνατό marketing tool μέσω του οποίου το διαφημιστικό μήνυμα της επιχείρησης έρχεται στον καταναλωτή. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το E-mail Marketing θεωρείται ιδιαίτερα αποδοτικός πυλώνας του Digital Marketing.
5. Mobile Marketing
Με τη χρήση ειδικών εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και τα tablets (mobile apps) οι επιχειρήσεις περνούν τα μηνύματά τους στο καταναλωτικό κοινό «προσκαλώντας» τον χρήστη του κινητού τηλεφώνου σε μια διαρκή διαδραστική επικοινωνία. Η χρήση των mobile apps διευρύνεται με ταχύτατους ρυθμού.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Θεματικές Ενότητες:
Η διαφημιστική πλατφόρμα των Google Adwords
Βασικές έννοιες και αρχές της διαφημιστικής προώθησης μέσω Google Adwords
Η δημιουργία ενός λογαριασμού Google Adwords
Οι τύποι της διαφημιστικής καμπάνιας
Πως δημιουργούμε διαφημιστικές καμπάνιες αναζήτησης
Είδη αντιστοίχισης κλειδιών – λέξεων (ευρεία, ακριβής αντιστοίχιση, αντιστοίχιση φράσης, αρνητική Αντιστοίχιση)
Καμπάνιας Remarketing – Οι απαραίτητες ρυθμίσεις
Δημιουργία και πρόσθεση διαφημιστικών κειμένων
Πρόσθεση επεκτάσεων
Η σύνδεση Google AdWords με Google Analytics
Search Engine Optimization ή SEO
Η λειτουργία της αναζήτησης
Τεχνικές για βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης
Εργαλείο εύρεσης λέξεων κλειδιών
Google Analytics
Παρακολούθησης των ενεργειών και αξιολόγηση στόχων
Η πλατφόρμα και οι λειτουργίες της
Ερμηνεύοντας τη συμπεριφορά των χρηστών
Ερμηνεύοντας τα στατιστικά στοιχεία
Η σύνδεση του δικτυακού τόπου με Google Analytics
E-mail Marketing
Η πλατφόρμα newsletter και η διαχείρισή της
Στρατηγική και εργαλεία
Το επιτυχημένο newsletter
Πως σχεδιάζουμε ένα newsletter
• Ανάλυση της απόδοσης των newsletter με στατιστικά στοιχεία
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 10 ώρες
ΚΟΣΤΟΣ
ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
3η ΕΝΟΤΗΤΑ
PROJECT MANAGEMENT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η διαχείριση έργου είναι η εφαρμογή διαδικασιών, μεθόδων, γνώσεων, δεξιοτήτων και εμπειρίας για την επίτευξη των στόχων αυτού του έργου
Ένα έργο είναι μια μοναδική προσπάθεια, που αναλαμβάνεται για την επίτευξη των προγραμματισμένων στόχων, οι οποίοι θα μπορούσαν να καθοριστούν με βάση τα προσδοκώμενα αποτελέσματα και ωφέλειες. Ένα έργο θεωρείται συνήθως επιτυχές εάν επιτυγχάνει τους στόχους σύμφωνα με τα κριτήρια που τέθηκαν εξ αρχής , εντός ενός συμφωνημένου χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού.
Ένας βασικός παράγοντας που διακρίνει τη διαχείριση έργου από τη «διαχείριση» είναι ότι το έργο ένα τελικό αποτέλεσμα και ολοκληρώνεται μέσα σε ένα πεπερασμένο χρονικό διάστημα, σε αντίθεση με τη διαχείριση που είναι μια συνεχής διαδικασία.
H διαχείριση έργων αναπτύχθηκε ως ξεχωριστό γνωστικό πεδίο σαν αποτέλεσμα της εφαρμογής των αρχών της διοίκησης και της επιχειρησιακής έρευνας σε διάφορους εφαρμοσμένους τομείς, όπως είναι οι κατασκευές, η μηχανολογία, τα μεγάλα στρατιωτικά προγράμματα κ.ά.
Σήμερα ο χώρος της διαχείρισης έργων θεωρείται ιδιαίτερα ανεπτυγμένος και προσελκύει ιδιαίτερο ενδιαφέρον τόσο στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα όσο και στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Απόδειξη του γεγονότος αυτού αποτελεί η ύπαρξη πολλών και ιδιαίτερα δραστήριων διεθνών οργανισμών που έχουν ως στόχο την ανάπτυξη του γνωστικού πεδίου της διαχείρισης έργων.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Οι γενικές αρχές του Project management
Βασικές έννοιες
Η αναγκαιότητα για τη Διοίκηση Έργων
Τι είναι έργο και τι διαχείριση έργου
Ποια τα οφέλη της από την εφαρμογή της διαχείρισης έργου
Σχετική Ορολογία
Η σχέση του επιχειρησιακού περιβάλλοντος με το Έργο. Επιρροές που ασκεί το περιβάλλον στα έργα
Ανάπτυξη της Ομάδας Έργου
Ρόλοι, υπευθυνότητες και αρμοδιότητες σε ένα Έργο.
Οι διάφορες φάσεις της διαχείρισης έργου: Έναρξη – Έλεγχος – Συντονισμός – Ολοκλήρωση. Χρονικός προγραμματισμός
Προετοιμασία, εκκίνηση και σχεδιασμός του Έργου
Διεκπεραίωση του Έργου
Παρακολούθηση – Έλεγχος
Κλείσιμο του Έργου , ολοκλήρωση του έργου
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 12 ώρες
ΚΟΣΤΟΣ
4η ΕΝΟΤΗΤΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ των ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Τα Οικονομικά των επιχειρήσεων είναι διαφορετικά τόσο από τα ατομικά και οικογενειακά οικονομικά όσο και από τα οικονομικά του Δημοσίου. Στις μέρες μας η αξία της πληροφορίας και της γνώσης αποτελεί καταλυτική δύναμη στην οικονομική και επιχειρηματική ζωή.
Οι επιχειρηματίες και τα στελέχη των επιχειρήσεων έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με «δυσνόητες» έννοιες και φράσεις με οικονομικό περιεχόμενο. Καλούνται δε να πάρουν αποφάσεις με οικονομικό περιεχόμενο.
Όλοι οι επιχειρηματίες και επαγγελματίες, και ιδίως οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά και το χώρο των επιχειρήσεων είτε ως επιχειρηματίες είτε ως στελέχη, οφείλουν να διαθέτουν τουλάχιστον βασικές γνώσεις επιχειρησιακών οικονομικών ούτως ώστε να διαθέτουν μια πλήρη εικόνα της επιχείρησης στην οποία απασχολούνται είτε ως ιδιοκτήτες είτε ως στελέχη. Πρέπει να έχουν την ικανότητα να επικοινωνούν με τα οικονομικά στελέχη της επιχείρησης, να επεξεργάζονται και αναλύουν το πλήθος των οικονομικών πληροφοριών, τις οικονομικές καταστάσεις, τους οικονομικούς δείκτες και τα οικονομικά αποτελέσματα της επιχείρησης ώστε να παίρνουν τις κατάλληλες επιχειρηματικές αποφάσεις. Παράλληλα πρέπει να ενημερώνονται για τις οικονομικές εξελίξεις τόσο σε τοπικό όσο και διεθνές επίπεδο αφού οι σύγχρονες επιχειρήσεις επηρεάζονται καταλυτικά από τις εξελίξεις αυτές.
Ειδικά για τις νέες επιχειρήσεις, όπως έχει εύστοχα έχει επισημανθεί, όταν τα στελέχη τους δεν διαθέτουν σύγχρονες γνώσεις, περισσότερο κινδυνεύουν από τον εαυτό τους παρά από τον ανταγωνισμό.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Εισαγωγή στις βασικές οικονομικές έννοιες
Προσφορά, ζήτηση, κατανάλωση, επιχειρησιακή οργάνωση και λειτουργίες,
οικονομικό περιβάλλον
Γιατί η ανάλυση των διάφορων οικονομικών καταστάσεων είναι απολύτως αναγκαία και χρήσιμη
Ο ρόλος των οικονομικών υπηρεσιών και των διευθυντικών στελεχών τους
Η ανάλυση των βασικών οικονομικών στοιχείων της επιχείρησης
Οι λογιστικές καταστάσεις
Τα βασικά τους στοιχεία, η έννοια, η χρησιμότητα και τα κρίσιμα σημεία των
οικονομικών καταστάσεων :
Λογαριασμός αποτελεσμάτων
Ο Ισολογισμός
Η κατάσταση ταμειακών ροών
Το Νεκρό σημείο (the breakeven point) του κύκλου εργασιών της επιχείρησης Τα Η ανάλυση των ειδών κόστους
Κόστος πωλήσεων, κόστος παραγωγής, λειτουργικό και πάγιο κόστος,
μεταβλητό και οριακό κόστος
Η παραγωγικότητα
Οι οικονομίες κλίμακας
Η αξιολόγηση των επενδύσεων
Εισαγωγή στις έννοιες του προϋπολογισμού (Bbudgeting) και του συστήματος
Management Reporting
Οι Δείκτες αποτελεσματικότητας λειτουργιών και επενδύσεων
Η χρησιμότητά τους για την επιχείρηση
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 12 ώρες
ΚΟΣΤΟΣ
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Certificate No
- Assessments Yes