ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το σεμινάριο του Στρατηγική Ψηφιακής Ανάπτυξης απευθύνεται σε όλους εκείνους που επιθυμούν να:
- Εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους
- Ασχοληθούν με την προώθηση και τη διαφήμιση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο
- Να γνωστοποιήσουν την επιχειρηματική τους ύπαρξη καθώς και τα αγαθά της επιχείρησής τους
- Διατηρήσουν ικανοποιημένους τους ήδη υπάρχοντες και προσελκύσουν νέους
«Μετατρέψτε τις κινητές σας συσκευές σε κερδοφόρες επιχειρήσεις!!!»
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ο πρωταρχικός σκοπός του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι αφενός η παροχή βοήθειας αφετέρου η όξυνση του επιχειρηματικού πνεύματος των συμμετεχόντων.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση στον τομέα των διαδικτυακών μέσων και απευθύνεται σε:
Απασχολούμενους των οποίων η Στρατηγική Ψηφιακής Ανάπτυξης αποτελεί είτε τη βασική τους επαγγελματική δραστηριότητα είτε επικουρικά ασχολούνται και με την συγκεκριμένη εργασία, με στελέχη πρώτης γραμμής π.χ. εμπορικοί διευθυντές, διευθυντές marketing, στελέχη έρευνας & ανάπτυξης (Research & Development), ελεύθερους επαγγελματίες, οι οποίοι είτε στερούνται της δυνατότητας απασχόλησης εργαζόμενου στο συγκεκριμένο αντικείμενο είτε δεν διαθέτουν τους απαραίτητους χρηματικούς πόρους για να συνεργαστούν με συγκεκριμένη επιχείρηση παροχής υπηρεσιών Στρατηγική Ψηφιακής Ανάπτυξης στον Τουρισμό, επιχειρηματίες, που επιθυμούν να αποκτήσουν ή & να βελτιώσουν τις γνώσεις τους και
σε απόφοιτους, πτυχιούχους όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης που επιθυμούν να επικεντρώσουν το ενδιαφέρον τους και να αποκτήσουν ειδικευμένες γνώσεις ή & να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους ασχοληθούν με την προώθηση και τη διαφήμιση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, προκειμένου να κάνουν γνωστά τα προϊόντα της επιχείρησής τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες και να διατηρούν ικανοποιημένους τους ήδη υπάρχοντες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
SOCIAL MEDIA
Προσδιορισμός των κύριων Social Media
Εκμάθηση χρήσης των Social Media καθώς και τους σύγχρονους τρόπους διαφήμισης σε αυτά
Εκμάθηση τεχνικών προώθησης ιστοσελίδων
Εκμάθηση του e-mail marketing (με τη χρήση δημιουργίας Newsletters)
Ανάδειξη ευκαιριών & ικανοποίηση αναγκών
Ανάδειξη ποιες επιχειρηματικές ευκαιρίες προκύπτουν ανά είδος επιχείρηση / κλάδο
ΠΩΣ ΤΑ SOCIAL MEDIA ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
Σύνταξη Social Media Plan
Προσδιορισμός πλάνου πωλήσεων & marketing
Δημιουργία στρατηγικών προώθησης.
Δημιουργία πληρωμένων διαφημίσεων.
Αποσαφήνιση στρατηγικών στόχων
ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΣΤΟ FACEBOOK KAI TO INSTAGRAM
Case Studies, live (ή βίντεο)
Δημιουργία καμπάνιας
ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΣΤΟ GOOGLE ADWORDS KAI TO YOUTUBE
Case Studies, live (ή βίντεο)
Δημιουργία νέας καμπάνιας
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ & ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ INTERNET
E-mail marketing
Newsletters
Loyalty Programs & Blogs
Βασικές αρχές Onsite & Offsite SEO,
Affiliate Networks
Τα e-shops και η προώθησή τους
ΤΟ SOCIAL MEDIA PLAN
Ειδικοί στόχοι branding & πωλήσεων
Δείκτες αποδοτικότητας (KPI)
Καταμερισμός εργασιών
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ & ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η χρονική διάρκεια του σεμιναρίου ορίζεται στις τριάντα (30) ώρες και η παρακολούθηση μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου είτε μέσω της εξ αποστάσεως κατάρτισης (e-learning).
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Με την λήξη του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα λάβει Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Certificate No
- Assessments Yes