ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η Reception – Υποδοχή, θεωρείται ο χώρος στον οποίο δημιουργείται η πρώτη (κατά την είσοδο) & η τελευταία (κατά την έξοδο) καλή ή κακή εντύπωση, η οποία μεταφράζεται σε θετική ή αρνητική μελλοντική στάση έναντι της συγκεκριμένης εταιρείας.Όπως είναι κατανοητό οι υπάλληλοι Reception – Υποδοχή παίζουν σπουδαίο ρόλο στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών από τη στιγμή που γίνεται η κράτηση, η άφιξη μέχρι και η αναχώρηση τους.
Αντίθετα το ανεκπαίδευτο προσωπικό μπορεί να διώξει την πελατεία ενώ οι εκπαιδευμένοι, ικανοί και ευγενικοί υπάλληλοι πετυχαίνουν την ευχάριστη παραμονή του πελάτη από την αρχή μέχρι την αναχώρηση του.
Το συγκεκριμένο τμήμα συναντάται σε οργανωμένους επιχειρηματικούς χώρους, ανεξαρτήτου μεγέθους
Η ραγδαία ανάπτυξη και η εξάπλωση της τουριστικής βιομηχανίας, ήταν & είναι η αιτία δημιουργίας πολλών νέων ξενοδοχειακών μονάδων και κρίνεται αναγκαία η κάλυψη των ελλείψεων συνεχή ζήτηση για έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό.
Αξίζει να τονισθεί ότι η Reception – Υποδοχή προάγει την ποιότητα και αναδύει το συγκριτικό πλεονέκτημα μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης έναντι του ανταγωνισμού. Το προσωπικό που την στελεχώνει πρέπει είναι:
άρτια καταρτισμένο & εκπαιδευμένο, έμπειρο & ικανό για την αντιμετώπιση των κατά περίπτωση δυσκολιών που εμφανίζονται.
Απαιτείται η ικανότητα πολυποίκιλων ελιγμών ανάλογα με την προσωπικότητα και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ανθρώπων διότι το συγκεκριμένο τμήμα συναλλάσσεται καθημερινά με πληθώρα πελατών, οι οποίοι έχουν διαφορετικές ανάγκες, επιθυμίες & απαιτήσεις. Οι άνθρωποι που απευθύνονται στον συγκεκριμένο χώρο ποικίλλουν από τον άνθρωπο που επιθυμεί μια απλή εκδήλωση μέχρι τον επιχειρηματικό κολοσσό που διοργανώνει μία εταιρική εκδήλωση για την ανάδειξη & προαγωγή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με πολλούς καλεσμένους.
Κλείνοντας, την σύντομη εισαγωγή, πρέπει να τονισθεί ότι η Reception – Υποδοχή δεν λειτουργεί ως αυτόφωτος ή αυτόνομος εταιρικός οργανισμός, αντιθέτως συνεργάζεται με όλα τα τμήματα της επιχείρησης.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε
σε επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, να αποκτήσουν επιπλέον δεξιότητες,
σε εποχιακά απασχολούμενους ξενοδοχειακών μονάδων
σε όσους επιθυμούν να εργαστούν στο συγκεκριμένο χώρο,
σε σπουδαστές – αποφοίτους αντίστοιχων σχολών Τουρισμού & Επισιτισμού όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων,
σε σπουδαστές – αποφοίτους διαφόρων σχολών όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ο Σκοπός της εκπαίδευσης είναι: Οι σπουδαστές να εκπαιδευτούν σε επαγγελματικό επίπεδο για το σχεδιασμό υπηρεσιών υποδοχής & εξυπηρέτησης καταλυμάτων. Οργάνωσης και δημιουργίας της ιδανικής αναλογίας προσφοράς υπηρεσιών ανά πελάτη, της διαφοροποίησης των τουριστικών προσδοκιών με την κατάλληλη δημιουργία προϊόντων με στόχο την ικανοποίηση των τουριστών
Στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι η διασφάλιση σε επαγγελματικό επίπεδο των: γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων στο χώρο της Reception – Υποδοχή.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες είναι κατάλληλα εφοδιασμένοι με όλες τις γνώσεις που απαιτεί: η υποδοχή, η εξυπηρέτηση και η διαχείριση παραπόνων.
Εξίσου σημαντικός σκοπός του σεμιναρίου είναι η εμπεριστατωμένη παρουσίαση & λεπτομερής ανάλυση του χώρου της Reception – Υποδοχή καθώς και ο αποσαφήνιση όλων των τρόπων μέσω των οποίων αφενός αυξάνονται, άμεσα ή & έμμεσα, οι πωλήσεις αφετέρου των τρόπων προσέγγισης των εν δυνάμει – υποψηφίων αγοραστών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ Α’
- Αρχές Διοίκησης Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
- Ποιότητα – Ορισμός – Στρατηγικές
- Βασικά στοιχεία προσφερομένων υπηρεσιών
- Χωροταξικός προσδιορισμός της reception
- Καλωσόρισμα πελάτη
- Λειτουργίες του Τμήματος Υποδοχής
- Προσόντα- Αρμοδιότητες-Καθήκοντα προσωπικού τμήματος Υποδοχής
- Προσόντα και καθήκοντα του Front Office Manager
- Εμφάνιση (γυναίκες και άντρες)
- Οδηγίες-Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες
- Διαχείριση υπνοδωματίων (πριν την άφιξη, κατά την άφιξη, κατά την διάρκεια παραμονής του πελάτη , κατά την αναχώρηση του πελάτη)
- Λειτουργίες της Διεύθυνσης της Υποδοχής και απεικόνιση των λειτουργιών σχεδιασμός, οργάνωση, συντονισμός, στελέχωση, καθοδήγηση, έλεγχος και αξιολόγηση
- Επαγγελματική διαχείριση παραπόνων και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων
- Ο Δεκάλογος του επαγγελματία ρεσεψιονίστ
- Σημαντικοί κανόνες για την ικανοποίηση του πελάτη.
- Επικοινωνία- συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου Βάρδιες
- Tμήμα κρατήσεων / Λειτουργία –διαχείριση -κατηγορίες και είδη κρατήσεων
- Ξενοδοχειακή Ορολογία και ανάλυση εννοιών
- Τμήμα Ορόφων /καθήκοντα και εκτέλεση έργου συνολικά
- Συνεργασία με Τμήμα Υποδοχής
ΕΝΟΤΗΤΑ Β’
Πρακτική εφαρμογή με χρήση Η/Υ (ένας ανά συμμετέχοντα ) και γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Protel. Εκμάθηση guest profile, guest history, revenue, sales rates , πέρασμα κράτησης κλπ
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η χρονική διάρκεια του σεμιναρίου ορίζεται στις τριάντα (25) ώρες και η παρακολούθηση μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου είτε μέσω της εξ αποστάσεως κατάρτισης (e-learning).
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Με την λήξη του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα λάβει Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και απόκτησε την εξειδίκευση που χρειάζεσαι
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Certificate No
- Assessments Yes