ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί έναν οδηγό της ορθής διοίκησης του εστιατορίου (restaurant management), συνδυάζοντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποτελούν προϋπόθεση για τη σωστή λειτουργία του.
Η διοίκηση & λειτουργία μίας επισιτιστικής επιχείρησης δεν είναι εύκολη υπόθεση και το στέλεχος του εστιατορίου (restaurant manager) δεν είναι Διευθυντής «επί τιμή», αντιθέτως είναι ένα ενεργό στέλεχος πρώτης γραμμής (first line manager), ο οποίος ασχολείται με την ορθή διαχείριση, οργάνωση & λειτουργία ενός εστιατορίου.
Μεταξύ των σημαντικών του αρμοδιοτήτων είναι να:
- Συντάσσει, με τη βοήθεια των συνεργατών του, τη λίστα φαγητού & κρασιού
- Συμμετέχει στη κοστολόγηση του τροφίμου (food cost)
- Είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία του εστιατορίου
- Προγραμματίζει τις κρατήσεις
- Επιβλέπει το service
- Αναπτύσσει δημόσιες σχέσεις με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς
- Διαχειρίζεται το ανθρώπινο δυναμικό
- Ελέγχει την καθημερινή εύρυθμη λειτουργία της επισιτιστικής μονάδας
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πρωταρχικός σκοπός του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων, δεξιοτήτων & ικανοτήτων που απαιτείται να έχει κάθε ένας επαγγελματίας του συγκεκριμένου χώρου σχετικά με:
Την οργάνωση, την υλοποίηση και τον έλεγχο του εστιατορίου. Μέσω του συγκεκριμένου σεμιναρίου αποκτούνται όλες οι απαραίτητες δεξιότητες που θα τους δώσουν το συγκριτικό πλεονέκτημα και θα τους καταστήσουν ικανούς να εργάζονται σε επιχειρήσεις που κατανοούν & επιδιώκουν τις αρχές της εφαρμοσμένης διοίκησης.
Κλείνοντας, την συγκεκριμένη ενότητα αξίζει να τονισθεί ότι σκοπός του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να δώσει ιδιαίτερο βάρος στον καθορισμό:
προτύπων, αρχών και τεχνικών που απαιτούνται στην αποτελεσματική διοίκηση μιας επισιτιστικής μονάδας.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Δύο είναι οι βασικές κατηγορίες στις οποίες απευθύνεται το συγκεκριμένο σεμινάριο:
Πρώτη κατηγορία: Σπουδαστές ή & απόφοιτοι αντίστοιχων σχολών Τουρισμού & Επισιτισμού όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων,
σπουδαστές ή & απόφοιτοι διαφόρων σχολών όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα.
Δεύτερη κατηγορία: Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επισιτισμού που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους,
απασχολούμενοι του συγκεκριμένου χώρου για να αποκτήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες,
στελέχη του χώρου που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν όλες τις νέες εξελίξεις
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
- Πυραμίδα Εστιατορίου
- Καθήκοντα σερβιτόρων (πριν ,κατά και μετά την παράθεση).
- Επαγγελματική αγωγή του προσωπικού ενός εστιατορίου.
- Η σημασία της σωστής υποδοχής του πελάτη στο εστιατόριο.
- Σπουδαιότητα της σωστής στάσης και συμπεριφοράς του προσωπικού προς τους πελάτες.
- Εμφάνιση σερβιτόρων (στάση-ομιλία-στολή)
- Κριτήρια επιλογής του τόπου εγκατάστασης ενός εστιατορίου
- Εγκαταστάσεις και αρχιτεκτονικός σχεδιασμός ενός εστιατορίου.
- Έρευνα αγοράς και προσαρμογή στις τάσεις & τις απαιτήσεις της αγοράς
- Οργάνωση και λειτουργία εστιατορίου
- Προετοιμασία εστιατορίου (miseenplace)
- Στήσιμο τραπεζιών & διαμόρφωση επίπλωσης
- Εγκατάσταση κουζίνας και προϋποθέσεις για άψογη λειτουργικότητα
- Κανόνες & τρόποι σερβιρίσματος σύμφωνα με το Art de la table.
- Προετοιμασία και στήσιμο Buffet
- Ειδικά Service – VIP Service
- Σύνθεση μενού
- Γλώσσα και γραφή μενού
- Κανόνες σύνθεσης ενός εδεσματολογίου
- Παράγοντες που επηρεάζουν τη σύνθεση ενός μενού.
- Το μενού ως μέσο προώθησης πωλήσεων.
- Έλεγχος ποιότητας του εστιατορικού προϊόντος
- Σημεία που χαρακτηρίζουν τη σωστή συμπεριφορά και η σημασία της σωστής υποδοχής του πελάτη στο εστιατόριο
- Ποιότητα εξυπηρέτησης- εξυπηρέτηση με χαμόγελο.
- Restaurant Customer Service σ’ ένα εστιατόριο- 6 tips για την καλύτερη εξυπηρέητηση πελατών.
- Τα συχνότερα παράπονα από το σέρβις των εστιατορίων.
- 10 βήματα για ν’ αριστεύσει μία επιχείρηση στην εξυπηρέτηση πελατών
- Προτεινόμενη Πώληση
- Το μενού ως μέσο προώθησης πωλήσεων.
- Ανάλυση Δυνατών & Αδυνάτων Σημείων της Επιχείρησης
- Ανάλυση Ανταγωνισμού
- Ανάλυση Κρίσιμων Παραγόντων Επιτυχίας
- Ανάλυση Πελατολογίου
- Marketing και Προωθητικές κινήσεις
- Κανόνες ασφάλειας & υγιεινής ενός εστιατορίου
- Βασικές αρχές Haccp
- 7 cool μαθήματα που παίρνεις δουλεύοντας ως σερβιτόρος.
- Ασφάλεια και Υγιεινή στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.
- Σχεδιασμός τιμοκαταλόγου
- Έλεγχος εμπορευμάτων
- Κοστολόγηση Έλεγχος παρασκευασμάτων
- Έλεγχος τροφίμων και ποτών
- Προμήθειες: Πρόβλεψη & επιλογή προμηθειών, Συστήματα αποθήκευσης
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η χρονική διάρκεια του σεμιναρίου ορίζεται στις εκατόν σαράντα τέσσερις (144) ώρες και η παρακολούθηση μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με τη φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου είτε μέσω της εξ αποστάσεως κατάρτισης (e-learning).
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Με την λήξη του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα λάβει Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και απόκτησε την εξειδίκευση που χρειάζεσαι
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Skill level All levels
- Language English
- Students 0
- Certificate No
- Assessments Yes